FINALISTES A LA GIMCANA DE LES LLENGÜES D’OSONA

Els cursos de 3r i 4t de la nostra escola han quedat finalistes de la sisena edició de la Gimcana de les llengües a Osona. Per aquest motiu participaran en un sorteig que es farà el proper dia 12 de desembre a les sis de la tarda en directe a El 9 tv i al qual pot assistir tothom qui vulgui amb inscripció prèvia. Podeu accedir-hi a través d’aquesta pàgina: http://blocs.cpnl.cat/gimcanaosona2013/
Aquest concurs, que va començar fa sis setmanes, estableix diverses categories per edats i cada setmana hi ha hagut una pregunta referent a la nostra llengua des de diferents vessants i també sobre altres llengües del planeta. Com que els nostres alumnes han anat responent correctament, han aconseguit un total de seixanta punts i l’accés directe al sorteig. En la seva categoria el premi consisteix en un taller al Museu d’història de Catalunya.
Segons les bases del concurs, amb aquest es pretén difondre la llengua catalana, fer-ne conèixer aspectes diferents dels estrictament acadèmics i conèixer també la realitat d’altres llengües del món. En aquesta edició s’hi ha comptabilitzat uns deu mil participants de tot Catalunya agrupats en les sis categories que van des de grups de cicle inicial de primària a concursants adults que hi concursen individualment.
L’organització de la Gimcana va a càrrec del Centre de Normalització Lingüística d’Osona i compta amb la col•laboració de diversos ajuntaments i centres educatius de la comarca a més de la Universitat de Vic.

Aquest article ha estat publicat en general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *