COMENCEM UN NOU CURS AMB IL·LUSIONS COMPARTIDES I…MÚSICA

Professors de l’escola de música interpretant una peça musical

Tan bon punt iniciar el nou curs, ja hem rebut la primera visita: el director i els professors de L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA JOSEP CIRERA I ARMENGOL que, ens han explicat i ensenyat tots els instruments que tenen a l’escola: les seves característiques, el seu so, la manera de tocar-los…

Alguns dels alumnes de l’escola també ens han ensenyat les seves habilitats amb algun dels instruments presentats: la bateria, el piano i la trompeta i, finalment, tots els professors ens han interpretat una peça musical conjunta.

Però…el que més ens ha agradat ha estat tenir l’oportunitat de poder tocar els instruments i, per un moment, convertir-nos en músics i, en alguns casos, descobrir talents amagats.

Des de l’escola volem donar les gràcies al director i a tots els professors de l’escola de música de Prats de Lluçanès per donar-nos l’oportunitat de conèixer més de prop tot allò que s’ensenya i s’aprèn dins les seves aules que tenim ben a prop de la nostra escola i que, en algunes ocasions, ambienten amb el seu so els nostres espais de joc.

I, mentrestant, els més petits de l’escola (alumnes de P3 i P4) gaudien de la sorra i dels jocs al pati:

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Lluçanès, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a COMENCEM UN NOU CURS AMB IL·LUSIONS COMPARTIDES I…MÚSICA

1. Gabi diu:

Uala!! Que guay!!
    A mi m’hauria encantat tocar la bateria. Des de molt petit m’ha agradat molt però mai no m’he atrevit.
    Una idea genial aquesta d’acostar els instruments als nens.
    Bon inici de curs!