EL PROJECTE DE RECUPERACIÓ DEL FLABIOL I EL TAMBORÍ AL DIARI EL 9 NOU

flabiol i tamborí

El dia 3 de març el diari El 9 Nou va dedicar un article al Projecte sobre el flabiol i el tamborí que s’està portant a terme a la nostra escola amb l’objectiu de recuperar aquests dos instruments tradicionals tan presents a les nostres terres.

Des de l’àrea d’educació artística els alumnes aprenen a tocar el flabiol i participen en un taller de construcció de tamborins.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Lluçanès, Projectes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.