TORNEM A PARTICIPAR A MOSTRA PETXA-KUTXA D’OSONA

Aquest matí els alumnes de cinquè de l’escola han anat a Vic, a l’Espai Teatre i Cinema, a participar a la Tercera Mostra Petxa-Kutxa d’Osona juntament amb altres escoles de la comarca d’Osona.

Presentacio petxa kutxa medi

presentacio petxa kutxa biblioteca

El terme Petxa-Kutxa significa el so de la xerrameca en Japonès i es tracta de presentacions amb 20 diapositives que, cadascuna d’elles, va acompanyada d’una explicació de 20 segons.

Fa dies que els alumnes de l’escola han estat treballant amb els seus Power Points buscant imatges, inserint text, estructurant les idees, buscant informació i assajant la seva presentació oral davant de tots els alumnes de l’escola treballant tant la competència digital com la lingüística.

Aquesta vegada els alumnes s’han distribuit en dos grups i cadascun d’ells ha treballat i presentat els següents Petxa-Kutxa:

• La lectura ben entesa comença per la il·lusió (El Projecte de Biblioteca)
  • Per una escola sostenible, tinguem cura de l’entorn (El Projecte d’Escola Verda)

Al finalitzar totes les presentacions (un total de 15 Petxa-Kutxa) s’ha fet entrega dels diplomes a les escoles i a cadascun dels participants.

Diploma Petxa-Kutxa

Tots ho han fet molt bé i, el més important, han viscut una experiència que mai oblidaran i que, de ben segur, ha fet que aprenguessin moltes coses.

Moltes felicitats a tots!

MÉS FOTOGRAFIES DE LA PARTICIPACIÓ A LA MOSTRA:

(Properament, en aquest mateix bloc, podreu veure el vídeo registrat pel Centre de Recursos Pedagògics d’Osona)

Més informació sobre la Mostra Petxa-Kutxa d’Osona

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, Projectes, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.