EMOTIVA REBUDA D’EN NANI ROMA I LA ROSA ROMERO

pancarta Nani i Rosa

Avui tots els alumnes de l’escola, juntament amb familiars i mestres, hem donat la benvinguda al campió del Dakar Nani Roma i la seva dona Rosa Romero d’una forma emotiva i molt especial.

Al pati de l’escola, tots plegats, hem esperat l’arribada d’en Marc, la Júlia (alumnes de l’escola) i els seus pares i els hem rebut amb una pancarta elaborada conjuntament amb l’AMPA, un passadís d’honor amb música i aplaudiments i una felicitació amb les fotografies i els noms de tots els alumnes.

passadis honor Nani i Rosa

En Nani ens ha dirigit unes paraules a tots destacant l’esforç que significa estar al Dakar i donant les gràcies per les mostres de suport i per la benvinguda organitzada des de l’escola. Ens ha dit que tant ell com la seva família estaven molt contents.

Per acabar, ens hem fet una fotografia conjunta amb tota la seva família sota la pancarta de benvinguda.

foto Nani i Rosa
MOLTES FELICITATS A TOTS DOS!

Més imatges:

Accés a l’article de la WEB DE L’AJUNTAMENT DE PRATS DE LLUÇANÈS.

Aquest article ha estat publicat en alumnes, famílies, Lluçanès, professorat, Valors, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a EMOTIVA REBUDA D’EN NANI ROMA I LA ROSA ROMERO

1. Gloria diu:

Que guai! Quina llàstima haver estat malalts avui! :(. Una gran rebuda per qui s’ho mereix! M’encanta!

2. Gabi diu:

Després de seguir dia a dia les evolucions del papa i de la mama del Marc i de la Júlia per la televisió, els nens necessitaven aplaudir-los amb totes les forces.
    La sorpresa els ha encantat…només calia veure les seves cares.
    Un homenatge molt maco que es mereixien!!
    I com ha dit en Nani: “…l’any que ve esperem tornar-hi!”
    Enhorabona!!

3. Ester (Família Cors Berengueras) diu:

Estem malaltons i el dimarts no vam poder ser presents a la vostra benvinguda, però també us fem arribar la nostra enhorabona. Nani i Rosa, moltíssimes felicitats a tots dos !!! Una abraçada.