EL LIPDUB DE LA NOSTRA ESCOLA “M’AGRADA L’ESPORT”

El dimecres 22 de maig es va gravar el primer Lipdub de l’Escola “M’agrada l’Esport“.

Però organitzar, planificar i gravar un lipdub no és una tasca gens fàcil sobretot si el que es preten és que el procés sigui el màxim de participatiu. Així doncs, per a la seva realització vam seguir un procés que us volem explicar una mica.

• Primerament, després d’informar tots els alumnes del projecte, es va visualitzar el lipdub que van fer a l’Institut Castell del Quer i també el recorregut que es faria a la nostra escola.
  • Tot seguit els alumnes de l’escola (en grups de diferents edats, des de P3 fins a 6è) van omplir unes graelles on hi apuntaven els seus esports preferits i el lloc escollit del centre per a la seva possible posada en pràctica.
  • Una vegada fet un buidatge dels esports més votats es va procedir a l’elecció dels que volien practicar cadascun dels alumnes i se’ls va assignar l’espai corresponent.
  • Dins de les activitats del Projecte Interdisciplinar es van confeccionar els cartells i altres materials necessaris per ambientar la gravació del nostre lipdub.
  • Finalment, es van dur a terme diferents assajos generals i la gravació final.

El procés de preparació, organització, planificació i gravació del lipdub en imatges:

I aquest és el resultat final del nostre lipdub. Tothom hi va poder participar, va tenir el seu paper protagonista i, sobretot, s’ho va passar d’allò més bé!

La gravació del lipdub és el resultat d’una activitat conjunta i participativa dinamitzada des de la comissió TIC i que ha comptat amb la col·laboració de pares i mares de l’escola (Albert Prats, Gabi Tomàs i Lali Barenys), alumnes, mestres i altres membres de la comunitat educativa. A tots…moltes gràcies!

Aquest article ha estat publicat en activitats, Esport, famílies, gestió i organització, TIC, Valors. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a EL LIPDUB DE LA NOSTRA ESCOLA “M’AGRADA L’ESPORT”

1. Una molt bona iniciativa amb un resultat excel·lent!

Felicitats a tots!

Isaac