SATISFACCIÓ PER L’INICI DE LA JORNADA DE PORTES OBERTES

Avui diumenge 10 de març amb companyia de totes les famílies que ens heu volgut visitar i acompanyar hem recorregut tots els espais de l’escola i hem pogut gaudir d’una explicació i una projecció de fotografies del dia a dia a l’aula de P3 i dels projectes que guien el projecte educatiu del nostre centre.

Des de l’escola us volem mostrar el nostre agraïment esperant que la vostra visita us hagi satisfet tan a vosaltres com als vostres fills/es.

Demà dia 11 de març a les 4 de la tarda continuen les explicacions del projecte educatiu i durant tota la setmana de l’11 al 15 de març les portes de l’escola estaran obertes a tothom qui desitgi conèixer l’escola i el seu funcionament.

A les fotografies podeu veure uns moments de la jornada d’avui i els dibuixos que els nens i nenes han volgut “regalar” a l’escola.

Aquest article ha estat publicat en activitats, general, gestió i organització, poble, professorat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a SATISFACCIÓ PER L’INICI DE LA JORNADA DE PORTES OBERTES

1. Gabi diu:

És genial que noves famílies s’interessin per la nostra escola i que trobin l’acollida de les que ja fa temps que hi som. Un èxit que fa que els esforços de mestres i famílies cobrin més valor. Com diuen els nens: “Tenim una catxo escola!!!”.