PREPARATS PER COMENÇAR UN NOU CURS

Ja ho tenim tot preparat: nous projectes, il·lusions, reptes, objectius…

Ens veiem el proper dimecres 12 DE SETEMBRE per començar, amb moltes ganes, el nou curs escolar 2012-2013. Poseu-vos ben guapos i guapes per la foto oficial d’inici de curs!

I VOSALTRES (FAMÍLIES, ALUMNES…) ja ho teniu tot a punt? Què espereu d’aquest nou curs? Què és el que us fa més il·lusió?

ESPEREM ELS VOSTRES COMENTARIS, fent que aquest curs el bloc sigui més actiu i participatiu que mai!

Aquest article ha estat publicat en general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.