CELEBREM LA CASTANYADA

El passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la Festa de la Castanyada a l’Escola.

El matí, cada cicle, va elaborar un tapís amb materials cedits per les famílies al llarg dels dies anteriors (llanes, botons, plàstics, papers…). Finalment, vàrem ajuntar tots els tapissos per formar un gran tapís conjunt que es troba situat al replà de l’escala que puja cap a Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Us convidem a visitar-lo; doncs ha quedat molt bonic i els alumnes hi han dedicat tot el seu esforç.

A la tarda, ens va visitar la Castanyera que va observar atentament una dansa molt participativa amb tots els alumnes de l’Escola i ens va acompanyar durant tota la tarda. Seguidament, tots junts, vam gaudir d’unes bones torrades amb fruits de la tardor al menjador i, per descomptat, ens vam menjar les castanyes que ens va portar la Castanyera.

Aquest article ha estat publicat en activitats, festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a CELEBREM LA CASTANYADA

1. judit diu:

És super xulo veure com els grans cuiden dels petits i celebren festes tots junts.

2. +rosa diu:

he passat una bona estona mirant com us ho passeu de bé celebran les festes