IV TROBADA D’ESCOLES DEL LLUÇANÈS

El passat divendres dia 13 de maig, tots els nens i nenes de les Escoles del Lluçanès ens vam trobar a St.Feliu Sasserra per celebrar la IV TROBADA D’ESCOLES DEL LLUÇANÈS dins del marc de la celebració dels 400 anys de la sotsvegueria del Lluçanès.

576_1305571023trobada-escoles-036Fotografia del Consorci del Lluçanès publicada al Diari Digital del Lluçanès

Al llarg del matí es van portar a terme diferents activitats i tallers relacionats amb el coneixement del municipi i del patrimoni cultural del Lluçanès.

Així doncs, els nens més petits van realitzar els següents tallers: fem bombolles, pilotes a l’olla, aprenents de bruixa i

Els més grans es van repartir en diferents grups d’alumnes de diferents escoles i visitar el Centre de Bruixeria, tallers de dansa, representació de la sotsvegueria a l’Ajuntament, taller de tenyir mocadors i explicació d’una llegenda al Serrat de les Forques.

A la tarda, es va celebrar la Festa de Cloenda que va comptar amb la participació dels gegants de St.Feliu Sasserra i els gegants i gralleres de Prats de Lluçanès.

Aquest dia també es va donar el punt de sortida a l’exposició itinerant “Coneguem el Lluçanèscreada per les escoles i l’Institut Castell del Quer. L’exposició consta de 16 plafons i maquetes on cada escola ha plasmat els elements més importants del seu municipi i es podrà visitar en diferents punts del Lluçanès.

Un dia inoblidable per a tots els mestres i els nens i nenes participants.

Des d’aquest bloc volem felicitar als organitzadors/es d’aquest esdeveniment i totes aquelles persones que han fet possible aquesta gran trobada.

Més informació a…

Us seguirem informant quan vagin sorgint més notícies i fotografies d’aquest esdeveniment.

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article ha estat publicat en activitats, festes, Lluçanès, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a IV TROBADA D’ESCOLES DEL LLUÇANÈS

  1. Esther diu:

    Un dia fantàstic, els nens s’ho van passar molt bé!
    Quina “pedrera” que tenim al Lluçanès, tu….
    Felicitats per l’organització!
    Esther

  2. JUDIT diu:

    ES NOTA QUE S’HO VAN PASSAR MOLT BÉ!!!LES CARES JA PAGUEN!! L’IRAIDA ENCARA FA LA DANSA AMB L’ESCOMBRA A CASA!! FINS AVIAT!
    JUDIT

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *