El passat divendres dia 3 de desembre, van venir dos carreters a visitar els alumnes de Cicle Inicial: en Joan Moles i en Jaume Bosch. Aquest curs, els alumnes de segon són la classe dels traginers.
Ha estat genial. Primer ens han fet una explicació de la feina que feien i després ens han ensenyat els estris de la mula i els que servien per tibar el carro. La mula era molt mansa i es deia Pastora. Al final, hem pogut pujar al carro i donar unes quantes voltes. Que divertit!
Des d’aquest espai volem donar-los les gràcies per la seva fantàstica i educativa visita.
Fa goig veure aquestes fotos de la nostra visita. Segur que d’aquí en sortirà la propera generació de CARRETERS DEL LLUÇANÈS. Gràcies per convidar-nos a compartir la tarda amb vosaltres!
Moltes gràcies per convidar-nos. Ens va agradar molt visitar-vos i esperem que d’aqui surti la nova generació de CARRETERS DEL LLUÇANÈS. Endavant amb la vostra feina!
Només cal veure la cara dels nens i nenes, no caldrà tornar a “repassar conceptes” aquests que heu treballat avui quedaran per la vida, quines vivències més fantàstiques, un luxe,
judit