SORTIDA AL MONTSENY

El passat divendres 31 d’octubre, tota l’escola vam anar al Parc Natural del Montseny. Els alumnes més petits d’Educació Infantil van fer una activitat de descoberta del bosc anomenada “El bosc màgic” i els alumnes de Primaria van fer una passejada aprenent el més important de l’entorn natural.

Mirant les fotos veureu com tots ells s’ho van passar d’allò més bé gaudint d’un paisatge únic i descobrint tot allò que aquest entorn tan privilegiat ens pot proporcionar. Hi va haver temps de tot, fins i tot de jugar amb les fulles seques de la tardor. La veritat és que el bon temps també ens va ajudar a gaudir encara més d’aquesta sortida!

Recordeu que podeu participar deixant un comentari. Qualsevol aportació serà molt benvinguda.

Aquest article ha estat publicat en activitats, Medi Ambient, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a SORTIDA AL MONTSENY

1. Mercè diu:

Estava esperant les fotos, perquè vaig buscar per internet el lloc i em va agradar molt i dèiem de anar-hi algun dia tota la família. Són molt maques i realment es veu com els nens s’ho van passar molt bé, felicitats. De totes les fotos que surt el meu fill les descarrego al ordinador i faig una carpeta de totes les activitats que es fan.

2. Ester diu:

Quines fotos mes maques, amb el bon dia que us va fer fa goig veureu que tots s’ho van passar molt bé gaudint d’aquest paisatge tant esplèndid, i amb aquests colors que tenen ara els arbres!! Un lloc preciòs. Amb raó van arribar tant cansats, amb tot un bosc per a ells sols… quin tip de córrer, jugar, experimentar i descobrir coses noves. Moltes felicitats i gràcies.

3. huix ratia diu:

Realment, veient aquestes fotos tant maques , venen ganes de fer-hi una excursioneta, ara que el bosc és un esclat de colors.

4. Nil Prats diu:

Va ser una excurció molt xula vem jugar esmorzar i caminar.
    Vem mirar un video amb les estacions en el montseny les montanyes i rius, ens vem fer fotos i ens van esplicar una tira de coses de tot tot el montseny, rius, animals, arbres, montanyes etc…