IMATGES DE LES COLÒNIES: CM i CS

Ara que ja heu tornat tots a l’escola preparats per encarar amb més ganes que mai el final de curs podeu veure les fotografies de les colònies. La veritat és que només veure les vostres carones podem comprovar que us ho heu passat d’allò més bé! Heu viscut i compartit noves experiències que us acompanyaran per sempre. Us felicitem ja que cal tenir en compte que la majoria de fotografies han estat realitzades pels mateixos alumnes!

Degut a la gran quantitat de fotografies i al fet que els alumnes varen reailtzar algunes activitats per separat, us mostren les fotografies de les colònies distribuïdes per cicles.

FOTOGRAFIES COLÒNIES CICLE MITJÀ

FOTOGRAFIES COLÒNIES CICLE SUPERIOR

Per descarregar-vos les fotografies que desitgeu al vostre ordinador cal clicar sobre la imatge i us apareixerà l’àmbun Picassa. Des d’allà podreu seleccionar “descarrega” i seguidament “baixa la foto” i seleccionar la carpeta on la volgueu guardar.

Aquest article ha estat publicat en sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a IMATGES DE LES COLÒNIES: CM i CS

1. Esther diu:

Fantàstiques fotografies! Un record ben “xulu” per ells.
    Ara, sincerament, he passat una mica de fred mirant-les…Je, je

2. silvia diu:

Bé, molt bé. Diu que s’ho van passar molt bé i d’aquestes coses sempre en tenen redord, recorden coses fins i tot de les primeres colònies. Gràcies.

3. Laura diu:

LAURA COM ET VA LES VACANCES AQUESTS DIES A MI MOLT BE I A TU?
    SI EM VOLS DIR ALGUNA COSA DIGUEM-HO

MOLTS PETONS