COLÒNIES CM i CS

casa-colonies1 casa-colonies casa-colonies2

12 DE MAIG DE 2010

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han marxat de colònies a Llançà a l’Escola de Mar Costa Brava.
Han arribat molt bé; ja estan tots instal·lats i recuperen forces amb un bon dinar: uns boníssims macarrons.
Quant al temps: aquest matí els ha plogut una miqueta però finalment ha sortit el sol.

13 DE MAIG DE 2010

Aquesta nit passada han fet un joc de nit molt divertit. Els nens i nenes han descansat molt bé. Al matí el temps ha permès fer totes les activitats: aquaris i tirolina.

Per dinar han menjat canelons i calamars. A la tarda ha plogut. Els alumnes de Cicle Superior han anat al port i els alumnes de CM han fet una activitat a la casa de colònies. Tot i la mica de pluja no els fa fred.

14 DE MAIG DE 2010
Aquest matí els alumnes de CS fan un taller de nusos mariners i un de meteorologia a la casa. Els de CM fan l’activitat a la platja.
El cel una mica tapat, amb clarianes.
Aquesta nit han dormit molt bé tots. Us esperem a les 5 de la tarda.

Aquest article ha estat publicat en sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a COLÒNIES CM i CS

1. En tenim dos a Llançà diu:

Amb l’alegria que han marxat i lo contents que deuen estar, sergur que ni s’han enterat que plovia.
    Merci per explicar-nos”cosetes” del que fan!!

2. lluc i pau diu:

Ja estem esprant veure les primeres fotografies, desitgem des d’aquí que siguin unes colònies inoblidables.
    PD:Sembla que el temps es vol arregla una miqueta, un petó i una forta abraçada.
    Judit

3. Maijo diu:

Hola a tots i totes!! Gaudiu de totes les estones sense pluja que espero que siguin moltes. Un petonet per a tots els que es portin bé i dormin a les nits ; ).

4. Nil Prats diu:

Ha sigut (xupii) i el menjar boníssim!!!!
    Els llits molt còmodes i també hem vist uns peixos molt extranys.

5. Estel Prats diu:

Aquestes colònies m’han passat volant, per lu divertides que han sigut.
    A l’estona lliure pujavem a les habitacions, ens ho passàvem d’allò més bé.
    Vam fer una excursió al port plovent, però feia un fred…

La veritat és que les professores han sigut les que ens han fet passar els bons moments.

6. Escola Lluçanès diu:

Moltes gràcies a tots i a totes pels vostres comentaris.
    Aquests són els que dónen vida al nostre/vostre bloc.
    Continueu participant ja que és molt gratificant rebre respostes de les famílies i altres visitants.
    Escola Lluçanès

7. Han sigut molt guais aquestes colonies el menjar era molt bo i les activitats molt xules.

A la platja vam voler caçar un cranc però se’ns va escapar. I també hi vam veure uns peixos molt estranys.