Tió, tió, caga turró…

tió

Ja tenim les fotografies del CAGA TIÓ dels petits! Déu ni do quins cops i quina alegria!!! Les podeu veure clicant sobre el dibuix dels tions.

ConteNadal

També podeu escoltar i veure un bon conte: CONTE DE NADAL ! (Cliqueu sobre el dibuix de la dreta)

Ja teniu disponibles dos vídeos on es pot veure com els nens i nenes de primer i segon caguen el tió amb molta força, energia i il·lusió. Esperem que us agradin.[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/a8023207/tio1r.rm" width="352" height="288"/]

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/a8023207/tio2n.rm" width="352" height="288"/]

Aquest article ha estat publicat en festes, general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.