IV Concurs de Moniatos & II Concurs de Maquetes de Tardor

Aquest curs celebrem el IV Concurs de Moniatos disfressats i el II Concurs de Maquetes de la Tardor. Aquesta iniciativa que va sorgir de forma espontània, s’ha instaurat a la nostra escola i ja és un clàssic de la festa de la Castanyada.
Cada any és un èxit i els nostres alumnes ens deixen sense paraules amb les grans obres d’art que arriben a realitzar. Us volem donar les gràcies a tots els que heu col·laborat i a les famílies per ajudar en el procés.
Aquí us deixem un recull d’aquesta gran feina.
dsc_0001-800x600

Celebrem la Castanyada a l’escola!

Un any més hem celebrat la festa de la Castanyada a l’escola. Primer els més petitons han anat a veure com aquests pares i mares tan trempats i als que volem donar les gràcies per la seva col·laboració, han torrat les castanyes. Després hem sortit al pati de l’escola tots els alumnes d’infantil i primària. A priori hem fet unes danses típiques d’aquesta festa i finalment hem menjat castanyes grans i petits.
dsc_0044-800x600

Celebrem Halloween

Altre cop tenim el Halloween aquí! Com ja fa uns anys, des de l’àrea d’anglès i la nostra comissió de festes, es prepara una gimcana de Halloween per els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola. Amb la col·laboració dels nens i nenes de segon cicle d’ESO, que ens han fet de guies molt bé hem pogut recórrer les diferents proves del recorregut de la gimcana.
Els alumnes de cicle inicial també han realitzat activitats. Han dut a terme tallers relacionats amb la mateixa temàtica, comptant amb el suport dels alumnes de primer cicle d’ESO.
Hem passat un matí d’allò més divertit!
dsc_0014-800x600