Els alumnes de 4T juguem al “Who is who”

Des de l’àrea d’anglès estem treballant les parts del cos. Per aquest motiu hem fet el joc “Who is who?”. Els alumnes han jugat en parelles i havien d’endevinar mitjançant preguntes en anglès el personatge escollit pel company.
Ens ho hem passat molt bé i hem après molt!

Arriba la u a P4!

Estem molt contents perquè la Castanyera abans de marxar ens ha portat la lletra u.
Ha sigut tota una sorpresa!!!
Ens ha fet un regalet d’un fantasma ja que el seu so a vegades espanta una mica i per practicar-ho hem fet com si fòssim fantasmes pel passadís de l’escola.
Ara ens toca treballar de valent per aprendre més coses sobre les vocals.

Racons de treball de P4!

Aquest és un primer “tastet” de les activitats que estem fent als racons de treball d’aquest curs. Com veieu repassem pictogrames, comencem el treball de les vocals i continuem treballant la motricitat fina i el traç.
Esperem que us agradin!

Charles Darwin i la teoria de l’evolució

Els alumnes de cinquè a l’àrea de medi social estem treballant la Prehistòria. Dins d’aquest projecte hem elaborat uns treballs sobre el científic Charles Darwin i la seva teoria de l’evolució i procés d’hominització.
Des de treballs escrits, fins a presentacions amb powerpoint o prezis són el que hem elaborat per conèixer millor aquest científic. A continuació podeu veure algunes imatges de la nostra exposició dels treballs i un exemple.
Hem après moltes coses i hem fet uns treballs molt ben elaborats!

Taller de matemàtiques a 5è

Aquest curs els alumnes de 5è estem treballant les matemàtiques d’una manera més divertida. A partir de material manipulatiu i jocs treballem els conceptes de matemàtiques tot jugant i manipulant. Cada setmana fem enigmes, quan introduïm un tema ho fem amb diferent material i per repassar conceptes fem activitats i jocs. Mireu, mireu les fotos! Ens ho passem molt bé i aprenem molt!