SETMANA DE LA CIÈNCIA

Aquest any a l’escola els nens i nenes de primària hem celebrat la setmana de la ciència a l’escola. Durant una setmana cicle mitjà i cicle superior, hem hagut de buscar informació per respondre unes preguntes sobre ciència que ens han plantejat els mestres. Al passadís hem tingut una bústia en la qual hem anat posant-hi les respostes. També hem fet algunes activitats a les aules relacionades amb aquest tema.
Finalment un dia ens vam trobar tots i vam fer l’entrega de premis dels guanyadors de la ciència i també del concurs de postals i poemes de l’escola.

ELS NENS I NENES DE 3r ANEM A LA BIBLIOTECA!

Aquest curs els nens i nenes de tercer hem anat a la bilbioteca de Lloret. Durant la visita, vam poder veure el funcionament de la biblioteca, com agafar en prèstem els llibres, com estan ordenats…
Després vam fer un joc en el qual mitjançant un plànol ens orientàvem i havíem d’anar trobant la localització dels llibres.