LA CASTANYADA 2012!

La tardor ha arribat amb força a l’escola!
Hem celebrat la castanyada amb una gran festa. Els alumnes de tots els cursos hem mostrat a les famílies, els poemes i cançons de la tardor que amb tanta il·lusió hem estat preparant aquests dies. Després de l’espectacle, hem menjat les castanyes que els pares i mares ens han cuit.
La nostra primera celebració al nou institut-escola ha estat tot un èxit!!! Ens ho hem passat d’allò més bé! Mireu, mireu….

FESTA DE LA CASTANYADA!!

Els últims preparatius:

FEM HALLOWEN I PANELLETS!!

Els nens i nenes d’educació infantil, primer i segon de primària ens hem convertit en veritables cuiners i cuineres!! Hem fet panellets i ens han quedat boníssims!!! El que més ens ha agradat és fer la massa amb les mans i llepar-nos els dits!!!
Els nens i nenes més grans de l’escola hem celebrat el hallowen! Els mestres conjuntament amb els alumnes de secundària han preparat una gimcana amb moltes proves divertides i amb anglès! Ens ho hem passat molt bé i hem practicat molt la llengua anglesa!