Tasques per als alumnes de 5è i de 6è

Benvolgudes famílies,

Els mestres del Cicle Superior de l’escola hem preparat diverses tasques perquè les realitzin els alumnes durant aquest període d’aturada forçosa de les classes.

Les tasques les hem incorporades al Google Drive, en carpetes (unes per als alumnes de 5è i unes altres per als de 6è). I a cada grup, una carpeta per a cada àrea (una per a Matemàtiques, una altra per a Català, etc). Dintre de cada carpeta s’han ficat i/o s’aniran ficant les diferents tasques a realitzar pels alumnes. I aquestes carpetes les compartim amb vosaltres a través dels enllaços anomentats:

“Google Drive de 5è”

“Google Drive de 6è”

Aquests enllaços es troben dintre de la pàgina “Multimèdia” d’aquest bloc. Veure la següent imatge:

D’altra banda, en el menú superior d’aquest bloc s’ha afegit una pàgina per a cada àrea (Matemàtiques, Català, Castellà, etc.). Veure la següent imatge:

En cada una d’aquestes pàgines s’inclouran diversos recursos relacionats amb les àrees respectives. Per exemple: enllaços a pàgines web on els alumnes puguin praticar uns continguts determinats de l’àrea en qüestió.

Per a qualsevol dubte, disposen de les nostres adreces electròniques.

Moltes gràcies i salutacions.

EQUIP DE MESTRES DEL CICLE SUPERIOR