PROJECTE 3r: “El nostre municipi”

La setmana del 21 al 25 de febrer a l’escola es treballa un projecte interdisciplinar sobre Mataró.Els alumnes de 3r hem estat investigant sobre com s’organitza el nostre municipi, els barris que hi han , l’ajuntament i l’alcalde, els serveis municipals, elements del patrimoni històric de la nostra ciutat . Tot el que hem après ho haurem d’explicar als alumnes d’una escola de la Cerdanya, Ridolaina de Montellà, que s’han posat en contacte amb nosaltres i estan interessats en saber coses sobre la nostra localitat.
Aquí teniu un recull d’imatges i vídeos de les diferents activitats realitzades durant aquesta setmana.

Aquí teniu un vidio on es fa un recurregut pel nostre municipi:

One thought on “PROJECTE 3r: “El nostre municipi”

1. susana

Molt bé companya, veig que ja està penjat. Felicitats, ha quedat mooooolt bé el muntatge. susana