DMAF 2017

El passat dijous, 6 d’abril es va celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física, i l’escola hi vam voler participar fent el joc que ens proposaven: “Passar per l’aro” una activitat molt divertida i engrescadora que varen fer els alumnes l’endemà divendres a l’hora del pati. A la imatge podeu veure l’eslogan del DMAF 2017, i si la cliqueu podreu veure algunes fotografies de l’acte.

DMAF 2017

Campionat de Natació – 1a Eliminatòria

Els passats dissabtes, 11 i 18 de març de 2017, els nenes i nenes de l’escola van participar a la 1a elimiiatòria del Campionat de Natació dels Jocs Escolars de Mataró. Va ser una gran experiència per tots ells. Alguns era el primer cop que hi participaven. Aqu podreu veure algunes imatges i videos de la jornada, i en l’aparta de CLASSIFICACIONS del bloc hi veureu qui ha superat aquesta primera fase. Enhorabona als que ho heu aconseguit i ànims als que no heu tingut sort, la propera serà la bona!

Imatge de previsualització de YouTube

PRACTICA ESPORT GRATIS!

Una de les activitats del Pla Educatiu d’Entorn és el programa ESPORT I LLEURE AL TEU ABAST, una activitat que permet obrir el pati de l’escola Tomas Viñas als nens i nenes del barri per poder jugar amb altres nens i nenes i amb l’ajut d’uns monitors que els hi proposen activitats i esports per fer junts. Una bona manera de coneixer gent i fomentar els valors de l’esport. Aquí teniu el cartell promocional amb la informació, però si vols saber-ne més, només has de preguntar al mestre d’educació física.

QUÈ? T’HI APUNTES?

ESPORT I LLER

Esport en la Infància: 1 hora al dia!

El Consell Català de l’Esport, en col·laboració amb la Direcció General de Difusió, ha elaborat 2 càpsules per a la promoció de l’activitat física i l’esport en la infància i l’adolescència:

• Càpsula 012 Corporació Catalana de mitjans audiovisuals:
Imatge de previsualització de YouTube

Aquestes càpsules aniran emetent-se fins el dia 18 de setembre als diferents canals de televisió i ràdio, coincidint amb l’inici del curs escolar.

En elles es parla de la recomanació de fer esport 1 hora diària en el cas d’infants i adolescents, de les repercussions a la salut del sedentarisme i l’obesitat i dels beneficis de la pràctica esportiva en aquestes edats, tant a nivell de salut, com de valors personals.