ESPORT I LLEURE 2018

EL PROPER DISSABTE 13 DE GENER S’INICIA A L’ESCOLA TOMAS VIÑAS L’ACTIVITAT ESPORT I LLEURE 2018. ES TRACTA D’UNA ACTIVITAT GRATUÏTA PER A NENES I NENES ENTRE 8 I 12 ANYS PER TAL QUE PUGUIN PRACTICAR ESPORT I CONÈIXER GENT NOVA. AQUI TENIU LA INFORMACIÓ I US ANIMEM A PARTICIPAR-HI!

PLA CATALÀ DE L’ESPORT ESCOLAR 2018

Aquest proper trimestre iniciem els programa del Pla Català de l’Esport Escolar a l’escola!

Es tracta d’un programa impulsat per la Secretaria de l’Esport de la Generalitat que pretén:

1. Fomentar la pràctica d’activitat física com hàbit de vida saludable.
  2. Augmentar la participació, especialment de les nenes, en activitats esportives.
  3. Permetre l’accés a l’esport de tots els nenes i nenes.

Properament farem una reunió informativa per explicar com funcionarà el programa a l’escola.

US HI ESPEREM!!!

IRONKIDS 2017

Ja podeu veure les fotos de l’Ironkids 2017 que es va celebrar al Nou Parc Central de Mataró el passat 21 d’octubre de 2017. Si cliqueu la foto podreu veure les imatges i algun vídeo espectacular! NO US HO PERDEU!!!

JA TENIM AQUÍ L’IRONKIDS 2107

El proper dia 21 d’octubre tindrà lloc a Mataró la cursa participativa Ironkids que es realitza arreu del món i és organitzada per la IronMan Barcelona. Aquesta cursa oberta als escolars de Mataró i als participants dels Jocs Escolars a partir de P5 d’Educació Infantil.

PODEU FER LA INSCRIPCIÓ FINS AL 17 D’OCTUBRE DE DUES MANERES:

• OMPLINT LA BUTLLETA D’INSCRIPCIÓ I DEIXANT-LA A LA BÚSTIA D’EXTRAESCOLARS (la podreu demanar a consergeria)
  • ENVIANT UN CORREU A esportperamas@gmail.com INDICANT:
    •  LES DADES DEL NEN/A (NOM I 2 COGNOMS I DATA DE NAIXEMENT)
    • EL NOM DEL RESPONSABLE (obligatori per als alumne s de P5, 1r i 2n) O L’AUTORITZACIÓ PER MARXAR SOLS (els alumnes de 3r a 6è)
    • UN TELÈFON DE CONTACTE

2017 - Cartell Ironkids

2017 - Curses

DMAF 2017

El passat dijous, 6 d’abril es va celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física, i l’escola hi vam voler participar fent el joc que ens proposaven: “Passar per l’aro” una activitat molt divertida i engrescadora que varen fer els alumnes l’endemà divendres a l’hora del pati. A la imatge podeu veure l’eslogan del DMAF 2017, i si la cliqueu podreu veure algunes fotografies de l’acte.

DMAF 2017

Campionat de Natació – 1a Eliminatòria

Els passats dissabtes, 11 i 18 de març de 2017, els nenes i nenes de l’escola van participar a la 1a elimiiatòria del Campionat de Natació dels Jocs Escolars de Mataró. Va ser una gran experiència per tots ells. Alguns era el primer cop que hi participaven. Aqu podreu veure algunes imatges i videos de la jornada, i en l’aparta de CLASSIFICACIONS del bloc hi veureu qui ha superat aquesta primera fase. Enhorabona als que ho heu aconseguit i ànims als que no heu tingut sort, la propera serà la bona!