IRONKIDS 2017

Ja podeu veure les fotos de l’Ironkids 2017 que es va celebrar al Nou Parc Central de Mataró el passat 21 d’octubre de 2017. Si cliqueu la foto podreu veure les imatges i algun vídeo espectacular! NO US HO PERDEU!!!

JA TENIM AQUÍ L’IRONKIDS 2107

El proper dia 21 d’octubre tindrà lloc a Mataró la cursa participativa Ironkids que es realitza arreu del món i és organitzada per la IronMan Barcelona. Aquesta cursa oberta als escolars de Mataró i als participants dels Jocs Escolars a partir de P5 d’Educació Infantil.

PODEU FER LA INSCRIPCIÓ FINS AL 17 D’OCTUBRE DE DUES MANERES:

• OMPLINT LA BUTLLETA D’INSCRIPCIÓ I DEIXANT-LA A LA BÚSTIA D’EXTRAESCOLARS (la podreu demanar a consergeria)
  • ENVIANT UN CORREU A esportperamas@gmail.com INDICANT:
    •  LES DADES DEL NEN/A (NOM I 2 COGNOMS I DATA DE NAIXEMENT)
    • EL NOM DEL RESPONSABLE (obligatori per als alumne s de P5, 1r i 2n) O L’AUTORITZACIÓ PER MARXAR SOLS (els alumnes de 3r a 6è)
    • UN TELÈFON DE CONTACTE

2017 - Cartell Ironkids

2017 - Curses

DMAF 2017

El passat dijous, 6 d’abril es va celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física, i l’escola hi vam voler participar fent el joc que ens proposaven: “Passar per l’aro” una activitat molt divertida i engrescadora que varen fer els alumnes l’endemà divendres a l’hora del pati. A la imatge podeu veure l’eslogan del DMAF 2017, i si la cliqueu podreu veure algunes fotografies de l’acte.

DMAF 2017

Campionat de Natació – 1a Eliminatòria

Els passats dissabtes, 11 i 18 de març de 2017, els nenes i nenes de l’escola van participar a la 1a elimiiatòria del Campionat de Natació dels Jocs Escolars de Mataró. Va ser una gran experiència per tots ells. Alguns era el primer cop que hi participaven. Aqu podreu veure algunes imatges i videos de la jornada, i en l’aparta de CLASSIFICACIONS del bloc hi veureu qui ha superat aquesta primera fase. Enhorabona als que ho heu aconseguit i ànims als que no heu tingut sort, la propera serà la bona!

Imatge de previsualització de YouTube

PRACTICA ESPORT GRATIS!

Una de les activitats del Pla Educatiu d’Entorn és el programa ESPORT I LLEURE AL TEU ABAST, una activitat que permet obrir el pati de l’escola Tomas Viñas als nens i nenes del barri per poder jugar amb altres nens i nenes i amb l’ajut d’uns monitors que els hi proposen activitats i esports per fer junts. Una bona manera de coneixer gent i fomentar els valors de l’esport. Aquí teniu el cartell promocional amb la informació, però si vols saber-ne més, només has de preguntar al mestre d’educació física.

QUÈ? T’HI APUNTES?

ESPORT I LLER

Esport en la Infància: 1 hora al dia!

El Consell Català de l’Esport, en col·laboració amb la Direcció General de Difusió, ha elaborat 2 càpsules per a la promoció de l’activitat física i l’esport en la infància i l’adolescència:

• Càpsula 012 Corporació Catalana de mitjans audiovisuals:
Imatge de previsualització de YouTube

Aquestes càpsules aniran emetent-se fins el dia 18 de setembre als diferents canals de televisió i ràdio, coincidint amb l’inici del curs escolar.

En elles es parla de la recomanació de fer esport 1 hora diària en el cas d’infants i adolescents, de les repercussions a la salut del sedentarisme i l’obesitat i dels beneficis de la pràctica esportiva en aquestes edats, tant a nivell de salut, com de valors personals.