Carnaval 2019 a CM

El carnaval d’enguany ha estat dedicat a la NATURA ,  en sintonia amb el projecte Magnet i el nostre partner : el CREAF. A continuació trobareu fotos de les nostres disfresses: MUSSOLS de 3r i LLOROS GUACAMAIS de 4t i  del concurs de coreografies de la tarda.

Cliqueu a  les fotos i veureu les nostres disfresses

TERCER

QUART

Catalunya en miniatura

Com a cloenda del treball globalitzat sobre les comarques, els alumnes de 4t hem fet una visita al parc temàtic de maquetes de Catalunya en miniatura en Torrelles de LLobregat (Barcelona).

Aquí teniu les fotos de la visita.

Projecte de 4t ” TOT CANVIA”

Els alumnes de 4t hem fet un projecte sobre com canvien  les persones i les coses al llarg del temps. Dintre d’aquest, hem investigat  sobre la història de les nostres famílies, fent  arbres genealògics , entrevistes i biografies. També, hem realitzat un treball de recerca de com han evolucionat els  objectes d’ús quotidià i hem muntat una exposició de  diferents fonts històriques amb coses antigues que hem portat de casa .

Aquí teniu algunes  fotos.

ARBRE GENEALÒGIC

EXPOSICIÓ FONTS HISTÒRIQUES

Activitat d’Educació Viària

El passat mes de novembre els alumnes de 4t vam fer una visita al Sorrall com a part d’una activitat d’Educació Viària. Primer, un policia  va venir a l’aula i ens va explicar aspectes de seguretat a l’hora de circular pel carrer i d’agafar un autobús. Després, ens van portar fins al Sorral en autobús  i quan en arribar vam fer una visita a les instal.lacions esportives i ens van fer una classe de zumba.

Aquí teniu les fotos.

SETMANA DE L’ALIMENTACIÓ

El passat divendres, 19 d’octubre els nens i nenes de l’escola varem celebrar el dia mundial de l’alimentació saludable. Varen el·laborar amanides d’arròs i amb amb altres ingredients. També van recitar poemes que havien memoritzat de Miquel martí i Pol i van treballar molts aspectes relacionats amb l’alimentació saludable per estar ben sans!

Si cliqueu la foto veureu un recull de les activitats del dia!

Dia de l’alimentació

Com cada curs, elaborem una recepta saludable entre tots, i compartim l’esmorzar amb tots els companys/es de l’escola. Amanides saludables i creatives!

Pensem quina amanida crearem, elaborem la recepta i simulem la compra online dels ingredients que necessitarem. Cliqueu la foto per veure més imatges del treball:

Projecte de 4t : ” La nutrició”

Els alumnes de 4t hem fet un projecte a partir de la pregunta que es va generar a classe després de menjar palitos de pa:

” Què passa amb els aliments quan els mengem?”

Cliqueu a les fotos per veure diferents moments del projecte.

LES NOSTRES HIPÒTESIS                                                             FEM RECERCA

EXPERIMENTACIÓ:

SIMULACIÓ DE LA DIGESTIÓ                       CAPACITAT PULMONAR