PER NADAL…

Per Nadal guarnim l’escola i fem treballs plàstics per ambientar una mica aquests últims dies de trimestre. Aquest curs l’element centre d’interès de tots els nivells ha sigut l’arbre de Nadal.
Abans de les vacances de Nadal els alumnes de l’escola fem la cantada de nadales adreçada als pares. Cada nivell fa una cançó. Els alumnes de tercer aquest curs vam fer dos nadales diferents cada nivell. Tercer A va fer una cançó amb coreografies i tercer B ens vam pintar les mans simulant uns ulls.

Després de cantar els alumnes a partir a cicle mitjà fem l’amic invisible activitat en la que es fan intercanvis de regals. L’AMPA de l’escola ens va convidar a xocolata i nosaltres després vam fer un pica-pica i una mica de festa per acomiadar-nos del primer trimestre.