Daily Archives: 10 de desembre de 2013

El “monstre” del llac Ness

Un dia la classe de 5è de l’escola de Flix va escoltar una llegenda sobre un monstre que vivia al llac Ness que està a Escòcia. La meitat de la classe pensava que no existia i l’altra meitat pensava que sí. Van voler comprovar si era veritat que existia i van encarregar un viatge en un submarí.
Van anar a Escòcia, fins al llac Ness. S’hi van apostar 5 euros. Van entrar al submarí i tots amb la càmera a la ma van sentir un soroll. Es van girar i el monstre estava allí. Tots bocabadats no van parar de fer fotografies.
Quan van tornar a Flix ho van publicar al bloc de 5è i 6è. La meitat de la classe pensava que no existia, va perdre l’aposta i van haver de pagar.

En realitat el que heu vist, pot ser ja us en heu adonat, no són fotografies, són dibuixos que vam seguir utilitzant la següent tècnica pictòrica:
Vam agafar un full amb dibuixos d’un dinosaure i unes plantes. Ratllant amb el llapìs ho vam calcar a una cartolina blanca.
Aleshores amb un regle i uns retoladors de colors vam fer ratlles paral•leles dintre del dibuix.
Vam embrutar tota la cartolina amb pols de guixos de diferents color , fins hi tot per damunt de les ratlles. Amb colors blaus i verds vam mascarar el fons del dibuix com si fos el mar.