Daily Archives: 14 setembre 2016

COMENÇA EL CURS I TORNA EL CINEMA

El 12 de setembre va començar el curs amb gairebé total normalitat.

Pel que fa a instal·lacions, a excepció de petites reparacions de fusteria, que ja s’han iniciat, tot a punt per rebre la canalla.

Pel que fa al professorat, la plantilla al complet, l’únic entrebanc ha estat que 2 places no van ser adjudicades fins al dia 7. L’una, tal com va anunciar la Consellera, va tenir un parell de dies per preparar-se l’inici de curs i, l’altre, un mestre que havia de venir a mitja jornada, va renunciar, aleshores, divendres van tornar a nomenar i, ara sí, ja hi som totes i tots.

Continuant amb el professorat, el mestre Raül ens ha deixat. Raül una abraçada des de Flix, avui la canalla preguntava per tu. Per altra banda, hem tingut 4 noves incorporacions, 2 de casa, l’Olga Lazcano i la Raquel Martos i, 2 de fora, la Meritxell que ens arriba de Fraga i l’Eros que ens arribarà demà d’Amposta.

Mai a l’escola s’havia donat la curiositat de tenir tants i tantes mestres amb el nom doblat. Tenim 2 Remeis, 2 Meritxells, 2 Miquels i 2 Raquels.

Pel que fa a la canalla, com a mínim la més petita, ha començat amb força ganes. La nouvinguda, la de P3, alguna llagrimeta, alguna és normal, però pel general molt bé.

Negatiu, que encara no sapiguem res de les beques del Consell Comarcal. És a dir, que encara no sapiguem qui té o no té beca de llibres. Que encara no sapiguem qui té o no té beca de menjador. Pel que fa al tema llibres, que gestiona l’escola, tothom ha començat amb llibres. Pel que fa al tema menjador que, gestiona l’Ajuntament, sembla ser que fins que no arribi la resolució de les beques, no podrà començar a gaudir del servei cap alumne ni alumna que hagi demanat beca, a no ser que prèviament pagui el servei.

A tot això, la Unió Social, avui, primer dia de curs ja ens ha obsequiat amb una invitació per a cadascuna de les classes,  per anar a veure la pel·li del diumenge.

DIUMENGE A LES 5

Bon curs a tothom.