SETMANA DE LA MÚSICA

Durant aquesta setmana del 14 al 18 a l’escola estem celebrant la Setmana de la música amb diferents activitats. Per diversos problemes es va canviar la data i el concert de L’Escola de Música ja el vam fer tal com s’explica a l’article anterior.
Aquesta setmana hem tingut cada dia músiques de diferents estils i èpoques a l’hora de les entrades a l’escola.
A la classe de música hem construït instruments amb material reciclat que han portat els mateixos nens i nenes i tot l’altre material com ara: xarols, paper d’embalar, cartolina, gomets, cel·los de colors, palets, fil de pescar, etc.. ho ha comprat l’escola .
Els nens i nenes han gaudit molt fent el seu instrument que utilitzarem alguns al Festival de Nadal i també intentarem fer una exposició passades les vacances.
Us deixem algunes imatges de mostra.