Daily Archives: 27 abril 2015

UN ALTRE CAP DE SETMANA FARCIT D’ESPORT ESCOLAR

Dissabte al camp d’atletisme d’Ascó es va disputar la primera de les jornades d’atletisme dels XXXIX Jocs Escolars Esportius de la Ribera d’Ebre. Normalment aquesta activitat es desenvolupa entre dissabte i diumenge matí. Enguany les proves de diumenge s’han ajornat i es disputaran el dia 16 de maig.

De la nostra escola han participat 55 esportistes aconseguint,  35 medalles: 12 d’or, 12 de plata i 11 de bronze.

Per altra banda, 4 alumnes de l’escola van anar a disputar la Final Territorial de Tennis taula a Gandesa, aconseguint una medalla de plata, concretament la Carla de segon de cicle mitjà.

L’escola felicita el seu alumnat, tant per que fa a la participació com pels èxits aconseguits.

DIADA DE SANT JORDI 2015

Enguany tota l’escola hem sortit per Sant Jordi viure més intensament Sant Jordi a peu de carrer.

A les 12 de migdia començava un petit acte musical amb l’actuació dels Flabiols de l’escola, l’alumnat de segon cicle superior dirigits per la seva mestra de música Remei Moreno. A continuació l’actuació va anar a càrrec de la Colla de Gralles d’En Cloret, també alumnat de segon cicle superior, però aquest com dirigits per Raquel González mare d’alumne i membre de la colla de gralles Desolasol del nostre poble, des de fa un temps cap aquí en pause.

La presència del públic en genera, de l’alumnat de l’institut i de l’escola va fer que l’ambient res tingués a envejar al de les Rambles de Barcelona, la qual cosa ens anima a repetir l’experiència.

Com ja és costum a l’escola, per la tarda vam tenir l’acte de lliurament de premis: Concurs de Cartells de Carnaval, Diplomes de Sant Jordi, Concurs Literari i Concurs de Lectura en Veu Alta.

Aquest darrer és nou d’enguany. Com que a cicle inicial encara no s’escriu massa, vam acordar que el fessin de lectura en veu alta.

Una altra de les novetats va ser que tots i totes les guanyadores van llegir el seu treball, enguany dedicat als iaios i les iaies, la qual cosa va fer que a banda de compartir literatura, compartíssim sentiments.

Una altra de les novetats va ser que qui van lliurar els premis van ser els i les delegades de l’escola, que per cert ho van fer molt bé.

Per acabar la jornada, a les 6 de la tarda, una representació de tots els cursos de l’escola van participar a Ca Don Ventura en una lectura de textos d’Andreu Carranza: uns magnfics textos i una magnifica lectura.

En resum, tota una jornada que ens va deixar un molt bon gust de boca.

Felicitacions!

Nota.- Quan puguem afegirem fotos d’aquest darrer acte.