Daily Archives: 26 març 2014

Simulacre de confinament

El passat 25 de març pel matí van sonar les 84 sirenes d’avís a la població per accident químic que instal·lades a 35 municipis de Catalunya, entre ells evidentment Flix, fet que va aprofitar la nostra escola, juntament amb 26 més de la demarcació de Tarragona, per realitzar un simulacre de confinament.

confinament

Aquest va ser el primer cop que la nostra escola realitzava un simulacre de confinament, confinament que vam aprofitar per familiaritzar el nostre alumnat amb el so d’aquestes sirenes i repassar que cal fer en cas d’avís per accident químic.

Des de l’escola valorem molt positivament l’experiència i felicitem el nostre alumnat pel seu comportament, possiblement influenciat per l’experiència que ja té degut a la seva participació en els simulacres d’evacuació que venim realitzant darrerament al llarg del primer trimestre del curs.

Ara només resta recollir les diferents incidències per tal de redactar l’informe que serà lliurar al Sr. Francesc Barbero Escrivà, regidor del nostre Ajuntament i responsable d’aquesta àrea, qui va fer acte de presència a la nostra escola i supervisà les diferents actuacions que van acompanyar el confinament.