Jocs Escolars: Trobada Comarcal d’Escacs

escacs1

Entre el dissabte 13 i 20 de novembre es va disputar a Móra d’Ebre la Trobada Comarcal d’Escacs a la Ribera d’Ebre amb la participació de cinc alumnes de la nostra escola: Nil Garcia Salinas, Maria Pomares Garcia, Joan Castellví Carranza, Jordi Llop Moreno i Jordi Rodríguez Franquet.

Les partides es van anar disputant els dos dissabtes fins que es donà per finalitzat el torneig amb els següents resultats:

Categoria benjamí:

1r classificat: Jordi Rodríguez Franquet

2n classificat: Joan Castellví Carranza

Categoria aleví:

3r classificat: Jordi Llop Moreno

Moles felicitats a ells i a tots els altres participants. era la primera vegada que participàvem en aquesta trobada! Ara hem d’esperar que l’any que ve puguem ser més participants.

escacs2

5 thoughts on “Jocs Escolars: Trobada Comarcal d’Escacs

1. yolanda

Enhorabona a tots i totes les participants! Ara a l’hora del pati ja n’hi ha molts que juguen a escacs. Cal recordar que és un esport molt interessant, tot i ser tranquil. Ara a esperar que l’any vinent siguem uns quants més i puguem fer algun torneig intern a la nostra escola per poder tenir més participants.