Patijoc’10

portada
El divendres 12 de març els alumnes de tercer vam anar a Ascó per a participar a la tercera edició del Patijoc. El Patijoc és la trobada comarcal dels centres de primària de la Ribera d’Ebre del Pla Català d’Esport. En total vam ser 280 alumnes de totes les escoles de la Ribera.

La trobada es va dur a terme al camp de futbol de terra d’Ascó i va durar de les deu fins les cinc.
Hi havia 3 zones la groga, la lila i la verda amb 7 jocs a cadascuna. En total vam jugar a 21 jocs populars i tradicionals.

Abans de començar ens vam ajuntar pels colors de les samarretes i ens vam repartir per grups. Després de jugar a les 2 primeres zones vam anar a dinar a la Rambla d’Ascó. Després de dinar vam tornar al camp de futbol per jugar a zona que ens quedava. Com a fi de festa vam fer diferents balls. Per acabar en vam fer un de conjunt que vam preparar totes les escoles per l’ocasió.

Volem donar les gràcies a tots els monitors i monitores dels instituts de Flix, Móra d’Ebre i de Santa Teresa que van participar a la jornada encarregant-se de dirigir cada joc perquè hi poguéssim jugar.

Ara podreu veure un recull de fotos del Patijoc 2010