CONCERTS D’HIVERN

Castanyada 2018

Bona tarda alumnes i famílies,

Us oferim un recull de fotos que es van realitzar durant la festa de la Castanyada. Moltes gràcies a les mares que hi vau participar! Feu clic a la imatge de sota per accedir a l’àlbum.

Publicat dins de 1r, 2n, Festes, General | Deixa un comentari

Colònies a Can Ribas 2018

Salutacions alumnes i famílies!

Aquí us oferim un petit tastet sobre l’experiència viscuda a la casa de colònies Can Ribas (Bigues i Riells) el passat mes d’octubre. A part de passar-nos-ho genial, hem après un munt de coses sobre l’hort, el bosc i la vinya.

Esperem que us agradin les fotos!

Feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum

Publicat dins de 1r, Colònies, Hort i vinya | Deixa un comentari

Fotos curs 2017-2018 1r

Bon dia alumnes i famílies,

Volem compartir amb vosaltres les fotos de les activitats i sortides que hem fet al llarg del curs. Feu clic a l’enllaç següent per veure-les.

Us desitgem un bon estiu!

Les nostres fotos

Fotos curs 2017-2018 2n

Bon dia alumnes i famílies,

Us pengem les fotos de les activitats i les sortides que hem fet al llarg del curs. Feu clic a l’enllaç per descarregar-les. Us desitgem un bon estiu!

Fotos i vídeos del curs

Anellament d’ocells 2018

Benvolgudes alumnes i famílies,

Avui, dia 23 de maig de 2018, les classes de segon hem baixat fins el riu per veure una activitat apassionant, un privilegi de la natura; hem pogut presenciar un anellament d’ocells. Hem tingut a l’abast diferents espècies d’ocells que ens hauria estat molt difícil de veure en un altre lloc: el blauet, l’oriol, el gafarró, el picot garser petit, el rossinyol… Us deixem una petita mostra!

Publicat dins de 2n, General, Nom de les classes, Riu Llobregat i Riera Magarola | Deixa un comentari

Sortida al Delta del Llobregat

Hola alumnes i famílies,

El passat dia 6 d’abril els grups de segon vam fer una excursió al delta d’un riu que dóna nom a una de les nostres classes. Va ser una sortida molt interessant perquè vam conèixer la fauna i la flora típica del nostre territori i també altres aspectes sobre el curs del riu Llobregat.

Recordeu que heu de clicar a sobre de la foto per accedir a l’àlbum. Fins aviat,

Teatre Cinderella

Bon dia,

Us deixem una petita mostra del teatre de Cinderella que va tenir lloc el passat 8 de febrer. Esperem que us agradin les fotos!

Publicat dins de 1r, 2n, General, teatre | Deixa un comentari

Sortida al Món Sant Benet

Els nens i nenes de segon hem visitat el Món Sant Benet a Sant Fruitós del Bages. Hem fet un taller de cuina que es deia “Per sucar-hi pa” i també hem visitat l’espai Alícia, on hem comprovat que és posssible combinar la cuina i la ciència. Ha estat una sortida molt divertida i hem après moltes coses sobre el tema de l’alimentació!

Feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum

Publicat dins de 2n, General, Riu Llobregat i Riera Magarola | Deixa un comentari

Concerts d’hivern de 1r i 2n

Hola!

Aqui teniu ja els vídeos dels concerts dels nens i nenes de 1r i 2n. Esperem que us agradin!

Publicat dins de 1r, 2n | Deixa un comentari