Divendres 16 de març, els alumnes de tota la ZER vam anar a la Torre de l’Espanyol a celebrar la 6a trobada de la ZER.
El primer que vam fer quan vam arribar va ser deixar les motxilles i sortir al pati a esmorzar coca amb xocolata i suc.
Les activitats que vam fer al matí van ser: taller de màgia, titelles, xerrada amb l’escriptora Remei Franch i una passejada pel poble buscant pistes.
Vam dinar al pati tots junts a les taules, ens van preparar un pica– pica i ens vam menjar l’entrepà que ens vam portar de casa. I de postres: un gelat!
A la tarda vam jugar una estona a joc lliure i després els alumnes de cicle superior van preparar uns jocs per a que juguéssim tots junts: saltar a corda, el mocador, a les bitlles, a un ràpid de futbol i a encistellar.
En acabar, ens vam fer una foto tots junts i ens van regalar un necesser i un punt de llibre.
Cap allà a les cinc ens vam acomiadar i vam marxar cap a Garcia.
Va ser un dia molt marxós i ens ho vam passar molt bé!!!!