Dimecres dia 2 de febrer vam fer la cinquena trobada de la ZER a Garcia. Van venir tots els nens i nenes de l’escola El Tormo de La Torre de l’Espanyol i de l’escola Les Eres de Vinebre.

Primer l’AMPA ens va convidar a esmorzar i amb la panxa ben plena vam començar les activitats: taller de circ a la pista, jocs a la sala del Maig, una visita pel poble, la visita de l’escriptora Lola Casas i titelles per als més petits.

Després vam dinar tots junts a la pista, l’Ajuntament ens va convidar a un aperitiu i un gelat. En acabar vam anar a jugar, ens van repartir un record de la trobada, que era un punt de llibre i vam tornar tots cap a casa.

Ens ho vam passar molt bé, va ser un dia per compartir amb tots els nostres companys i companyes de ZER.