Els nostres amics d’Eslovènia

HOla!!

A l’hora de racons competencials, dins de “Què passa al món?” hem estat fent els primers contactes amb els alumnes de sisè d’una escola de Kamnik a Eslovènia. Aquests nens i nens són els alumnes de la Mateja, una amiga de l’Eva, la nostra mestra.
Estem en contacte per carta i per correu electrònic.
L’última cosa que hem fet és saber qui és qui, en una foto seva, a través de les descirpcions que ens ha fet arribar.
ens agrada estar en contacte amb aquests nens i nenes, en total 25… i tots de sisè!
Un dia els vam demanar si havien vist els refugiats que passen pel seu país. Ens van contestar que allà on viuen ells no, però que estan força preocupats i que molta gent d’Eslovènia els ajuda.
Ens van situar on és la seva ciutat dins del país. I ens van fer adonar que el seu país té forma de pollastre!!
Ens comuniquem en anglès!

Tenim moltes ganes de saber més coses d’ells!