LA DIADA DE SANT JORDI DINS LA SETMANA CULTURAL!

Com tota la setmana hem estat viatjant pels diferents continents, i com no, aquest dijous i també el divendres hem viscut i après una cultura d’Europa, concretament la cultura CATALANA!

Vam iniciar la diada amb l’explicació de la llegenda de Sant Jordi, els alumnes de cicles superior i mitjà van explicar els seus contes als alumnes d’educació infantil i cicle inicial.
Us en deixem el recull….

23 abril de 2015

Vam gaudir del ball i la cançó dels alumnes de P3 i de la representació de la llegenda de St. Jordi dels alumnes de P4 i P5, la qual fou cantada per tots els alumnes de l’escola.

Pugem a la plaça a veure les parades de roses i llibres. I escoltem els contes de dracs, princeses i cavallers a càrrec d’en Gernat, organitzat per la Biblioteca St. Pere ALmató. Fem un aperitiu gràcies a l’AMPA.

24 abril de 2015

A la tarda, gràcies a la col·laboració de totes les famílies podem realitzar un treball literari i artístic genial!
MOLTES GRÀCIES!El podreu veure exposat sempre que vulgueu a l’entrada de l’escola.

24 abril de 2015

Seguidament ens visiten el GEGANTS DE SANT FELIU!

24 abril de 2015

VAM CELEBRAR UNA BONA DIADA!!

Aquest article ha estat publicat en Escola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a LA DIADA DE SANT JORDI DINS LA SETMANA CULTURAL!

1. Rosa Subirana diu:

M’ han agradat totes les activitats que heu dut a terme durant tota la setmana, i les dances dels petits molt divertides.