I avui divendres CATALUNYA!

Hem començat el dia amb una exposició de coneixements sobre Catalunya per part de tots els alumnes d’educació Infantil.

A les 11h hem anat al camp de futbol on ens esperaven dues colles de jugadors de St. Feliu i Oristà de bitlles catalanes. Hem pogut veure a jugar i hem jugat! Ens ha agradat molt i ho agraïm els voluntaris que han vingut.

A la tarda hem fet un tastet de dues receptes tradicionals catalanes: “L’all i oli” i “mel i mató”.

Finalment l’escola ha obert un xic més d’hora les portes per poder veure l’exposició feta el dia de St. Jordi i seguidament ens hem reunit tots al pati, alumnes, mestres i famílies per donar per acabada la setmana cultural amb un ball. El “Ball de la civada”.
Ha estat una gran setmana i hem après MOLT!

Aquest article ha estat publicat en Escola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.