De Què llegeixes sisè |
Autor/ora: Gisela Pou
Col·lecció: Sopa de llibres
Editorial: Barcanova
Resum:
Aquest llibre tracta de que la senyoreta Ramona als seus alumnes els hi va dir que demà a la nit es quedarien a dormir al col·legi i que el capità seria en Pau caguetes però en Pau no ho volia ser perquè tenia por dels monstres i de la foscor, la Fiona també volia ser la capitana però la senyoreta no ho va voler canviar, la Fiona es va enfadar molt.
La Sara Pegues sempre vol solucionar els problemes dels altres i a l’hora del pati va veure al Pau en un racó i li va preguntar perquè no volia ser el capità, li va explicar tot i la Sara li va dir que l’ajudaria a passar la por i que demà seria el capità. A dalt de l’abre hi havia la Fiona i ho va sentir tot. A l’hora de marxar cap a casa en Pau i la Sara s’en van anar a la classe de música perquè era la classe que no hi havien finestres, la Sara va apagar les llums i li va dir a en Pau que estigués 30 segons amb els llums apagats, ho va poder superar però tenia molta por, després 40 segons però quan passava pels 20 segons es va obrir la porta, era la Fiona amb un amic seu que sa’havien dissfresat de monstre per espantar a en Pau i poder ser ella la capitana, però no ho van aconseguir.
Per fi va arribar la nit i en Pau era el capità, la Fiona tan enrrabiada va montar una trampa que era un monstre amb una llanterna al davant per quan anés en Pau a la seva tenda d’acampada s’espantés i no vulgués ser el capità. Fet i dit en Pau s’en va anar a la seva tenda d’acampada a buscar un llibre de les estrelles però no va veure al monstre i va marxar tan tranquilament, la Fiona al passar per davant del monstre quan el va veure es va espantar amb la seva pròpia trampa, quan la senyoreta Ramona la va veure la va castigar sense veure les estrelles, i en Pau va ser el capità d’aquella nit d’acampada. Des d’aquell moment a en Pau li van dir el capità caguetes.
Opinió personal:
A mi aquest llibre m’ha agradat molt perquè la Sara ajuda al Pau a no tenir por del monstres ni de la foscor, a més a més és un llibre molt divertit i pot ser una mica graciós.
Jo aquest llibre el recomano a les persones que els hi agraden els llibres divertits perquè per mi aquest n’és molt.