Resum:
Teresa de Calcuta va néixer a Skopje, una ciutat Albanesa, el 1910.Es deia Agnes Gonxha Bojaxhiu. El seu pare, la seva mare i els seus germans formaven una família senzilla. Estimava molt el seu pare, però un dia va morir enverinat quan ell tenia 45 anys. La seva mare es va posar a teixir roba, bordar i vendre roba. Va tenir una infantesa musical.
Quan Teresa va ser gran va fer realitat el seu somni de petita; Viatjar a l’Índia, allí és va assabentar que Calcuta , era un barri pobre. Va ajudar a molts hindús i ensenyava als nens a llegir i escriure. Un dia mentre passejava amb les nenes va sentir el plor d’un nen abandonat. Es va comprar 3 saris blancs amb franges blaves. Els anys passaven i fins un dia el 1997 es va morir.
?
Opinió
Aquest llibre el trobo força interessant, perquè he descobert com vivien els hindús. A mi també m’agradaria ajudar els pobres.