FEM POBLE 2012

Com ja és tradició a l’escola El Colomer, cada any, participem a les jornades del FEM POBLE que s’organitzen al municipi. L’objectiu d’aquestes activitats és fer conèixer la diversitat d’espais i possibilitats del nostre poble als nens i nenes.

Al llarg del primer trimestre els nens i nenes van anar a Can Maspons (EI3 anys), a Can Sapera (EI4 anys), a l’Església de Sant Pere i Sant Pau de Bigues (EI5 anys), els comerços de Bigues (1r), la Font de la Pineda a Riells del Fai (2n), a l’Ajuntament de Bigues i Riells (3r), al Parc de les Olors a Riells del Fai (4t) i al Castell de Montbui (5è).  A les aules hem treballat prèviament i posteriorment la sortida i s’ha elaborat un mural.

El dia de Sant Sebastià, festa local a Bigues, les escoles van restar obertes per visitar-les i observar els treballs realitzats. Us adjuntem algunes fotografies d’aquest treball fet pels nens i nenes! Des d’aquí els volem felicitar!! molt bona feina!!

8 thoughts on “FEM POBLE 2012