CONCERT DE SANTA CECÍLIA

El dia 18 de novembre vam celebrar el concert de Santa Cecília al menjador de l’escola.En primer lloc, van tocar l’acordió els pares d’en Pau de P3. En Nisio una vegada més ens va deleitar amb la Rumba del Colomer També els monitors del menjador van fer una interpretació de cant igual que el Cor de Colomer dirigit per l’Agustí, el pare de la Laia de 1r.Per tancar l’acte va tocar un grup de rock format pel pare d’en Guillem de P5 ( germà de la Toñi) i dos amics més. A més, el mateix dia de Santa Cecília, a l’escola la Mestra de Música Anna Baró va organitzar petits concerts protagonitzats per nens de l’escola.  Tots ells FABULOSOS !!!!!!!!!!!

?

7 thoughts on “CONCERT DE SANTA CECÍLIA

1. Eric Baena

Va ser molt guay tocar en pùblic amb tots aquells nens. Tinc que agrair a l’Anna Baró per afinarme la guitarra,ho si no no habría pogut tocar.
    M’agradaria repetir aixó de tocar la guitarra eléctrica d’avant del cole.