LA CASTANYADA

Enguany la festa ha estat un èxit, malgrat la pluja!
Com a novetat, els nens i nenes d’EI3 varen pintar uns dibuixos tardorencs a casa amb l’ajuda dels seus pares i mares. Mentre que els alumnes d’EI4 i EI5 van continuar decorant fruits de tardor. Amb tot això varem decorar el passadís d’Educació Infantil
Pel que fa a primària, els nens van poder continuar fent els dibuixos, collage, etc. per posar color a les parets, mentre que un gran nombre d’alumnes varen decidir decorar el sostre de l’escola fent servir diferents elements de l’estació i/o altres utensilis.
Durant el dijous 27 d’octubre les aules es van omplir de pares, mares i familiars dels alumnes que ens varen ajudar a fer els panellets que després es varen endur a casa per coure’ls i portar-los l’endemà.
El divendres ens va venir a visitar la Maria Castanyera, que recollia les castanyes de les diferents classes per poder-les coure a la tarda i menjar-nos-les. A més a més, pels més petits de la casa la Comissió de Festes del sector Pares van representar diferents obres de teatre i/o ombres xineses i pels més grans, canvi radical, ja que es varen organitzar diferents tallers de decorar una paperina, un punt de llibre, encistellar la castanya i pintar mandales.
Durant la tarda cadascú va ser a la seva aula, fent jocs de taula, disfresses, menjant castanyes, explicant contes, cantant cançons, etc.
Sap greu que plogués tant, perquè la feina que varen fer tots de preparar-se diferents cançons relacionades amb la festa i l’estació de l’any no va poder ser lluïda davant de la resta de l’escola.
Un altre any serà!

8 thoughts on “LA CASTANYADA

1. irene

els mes grans de la escola i els que aprenem mes rapid i els que tenim que donar exemple.

2. ETHAN

El Javi i l’Eric son molt diveertit.
    Però tots som els millors,som molt xerraires i tenim un bon profe.Visca el Jordi.

3. silvia

son els mes grans de l’escola i els millors i els mes guapos , apranem molt rapit i ens agrada juga a futbol i a tots i totes ens sagrada juga a la pista de basquet i de futbo , les nenes esepte la Irene,Agela Aina i jo,li agraden juga a basquet i els altres a futbol.

4. Mar

Hola.tots als nens so van pasar molt bé tots i totes els nens es van fer una foto i van cadar molt guapos peró els de 5é son els que van cadar mes guapos je,je,je;)