SORTIDES

VISITA A LA BIBLIOTECA

Els nens i nenes de la classe de les tortugues vam visitar la biblioteca Els Safareigs. Allà, vam aprendre a distingir entre els llibres que ens expliquen històries inventades i els que són d’informació sobre diferents temes. Mireu les fotos clicant la imatge:

biblioteca-els-safareigs

SORTIDA AL CRAM

El 15 de novembre els alumnes de la classe dels dofins i la de les tortugues van visitar la Fundació per la Conservació i Recuperació d’Animals Marins al Prat de Llobregat. Cliqueu la imatge per accedir a les fotos:

logo-fundacion-cram

EXPOSICIÓ DE LES OBRES DE RENOIR

El 10 de novembre, els alumnes de 1r i 2n van anar a la sala d’exposicions Garriga i Nogués de la Fundació MAPFRE per veure les obres més rellevants de Pierre-Auguste Renoir. A més, van realitzar un taller relacionat. Mireu les fotos clicant la imatge:

renoir-blogANEM AL TEATRE

El 17 d’octubre els alumnes de 1r, 2n i 3r van anar a veure l’obra titulada “Perseguidors de paraules” al teatre La Sala. En aquesta història, la Noa somnia que les paraules desapareixen i decideix anar a la biblioteca de l’escola a buscar-ne més. Comença així l’aventura de gaudir dels mots, de jugar amb els signes i de conèixer tot un seguit de personatges que formen part d’un nou món en el qual la imaginació és l’únic poder.

Cliqueu la imatge per mirar les fotografies.

perseguidors-paraules