AEROPORT GIRONA-COSTA BRAVA

El dia 7 de maig els alumnes de 1r i 2n vam fer una excursió del projecte “Els mitjans de transport”. Vam anar a visitar l’aeroport de Girona. Per fer la visita dos alumnes van fer veure que eren uns passatgers que volien anar a París. Primer vam anar al taulell de facturació a presentar el bitllet d’avió, després vam pesar la maleta i pesava 3,5 kg. Seguidament havíem d’anar a buscar l’avió. Havíem d’embarcar la porta número 8. Quan vam passar el control de seguretat alguns nens els va pitar, però no va passar res. Desprès vam anar fins a la plataforma i vam veure molts avions que aterraven i d’altres que s’enlairaven. Vam donar la benvinguda als passatgers que arribaven a Girona. El senyaler ens va explicar la seva feina i els bombers no van poder venir. Vam acabar la visita a l’aeroport i ens va agradar moltíssim. Quan vam sortir de l’aeroport vam anar a Caldes de Malavella per agafar el tren que ens va portar a Girona. Allà vam dinar en un parc a prop de la muralla. A la tarda vam passejar per la rambla i vam veure el Tarlà, el pont de peixateries velles,… i també ens vam trobar a la Montse Codina.
Va ser una excursió al·lucinant i aventurera.