EXPERIÈNCIES MATEMÀTIQUES

El dijous dia  14 d’abril del 2016 Educacó Infantil i Cicle Inicial vam anar a Olot a l’Hospici on hi vam poder remenar, experimentar i gaudir de diferents jocs matemàtics.P1100117 (Small)

*Clica damunt la foto i en veureu unes quantes més.

SORTIDA A L’ALBERA

El passat dijous 5 de maig els nens d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam anar a visitar el centre de reproducció de les tortugues de l’Albera, a l’Alt Empordà.
Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses sobre la vida d’aquests rèptils, tot i que ja en sabíem perquè a l’escola ho havíem treballat. Aprofitant la sortida, vam deixar la Closqueta, mascota d’infantil, a un espai més gran i amb altres tortugues de la seva espècie. Ens vam acomiadar d’ella i li vam desitjar bona sort. En aquest centre vam veure diferents tipus de tortuga, petites, grans, terrestres, aquàtiques, i fins i tot en vam tocar.
Vam dinar al passeig de la platja d’Empuriabrava i després vam posar els peus a l’aigua i jugar amb la sorra.
Va ser un dia fantàstic.
P1100336 (Small)

*Clica damunt la foto i en surten moltes més.

FEM UN VOLCÀ !!!

Els nens i nenes de cicle inicial hem fet un experiment que ens ha agradat molt. Us expliquem una mica…
Amb plastilina de colors hem fet un volcà. Quan l’hem acabat, hem fet la xemeneia. Tots han quedat molt bonics i diferents. Finalment, hem emplenat la xemeneia de bicarbonat i hem tirat a poc a poc la mescla de pintura vermella i vinagre.
Uffff! Els volcans s’han anat despertant i s’han format unes colades de lava molt llargues.
Mireu que bé ens ho hem passat!

Els racons de treball del divendres

Els alumnes de CI fem els racons de treball cada divendres de 9 a 11 i mireu què fem!!!

Els Mossos a Cicle Inicial !!!

Vénen els mossos d’esquadra a la biblioteca de l’escola per fer-nos una xerrada, passar-nos uns vídeos i informar-nos de com hem de baixar d’un cotxe i com hem de circular per la carretera (amb el cinturó de seguretat, l’alçador i ens mesuren per saber si encara hem de portar alçador o no…)
Ha estat divertit amb en Manolo i en Jordi que ja els coneixíem. Moltes gràcies.

SOM CIENTÍFICS !!!

Avui dia 4 de novembre a l’hora de medi hem fet de científics.
Se’ls ha explicat el què faríem i ells han fet hipòtesis del que podia passar. A la pissarra hem anotat tot el que anaven dient.
Material utilitzat: Un plat de plàstic petit, aigua i lacasitos.
Es barrejaran els colors?
I…GRAN SORPRESA!!!!
No ha passat el que ens imaginàvem. Mireu les fotos i que bons que han estat (Ai! Era un secret!!!).

La cromatografia

Els nens de 2n hem fet la cromatografia.Hem vist com els colors s’han separat.
Ens ha agradat molt!!!.

Ens visita el lloro Hugo.

En Roc ens ha deixat tot el dia l’Hugo al cicle inicial. En motiu que la classe de primer és la classe dels lloros.
L’Hugo ens ha dit el seu nom, cridava molt i, fins i tot, han vingut a veure’l els alumnes d’infantil.

Ens ha encantat la seva visita!!!!

BENVINGUTS ALUMNES DE CICLE INICIAL

Des de cicle inicial us donem la benvinguda al curs 2015-2016.
Aquest any els alumnes de primer són la classe dels LLOROS i els de segon la classe dels LLEONS.

Aquest curs els alumnes de cicle inicial fan algunes activitats junts: educació física, plàstica, racons i els contes de les lletres a la biblioteca. Ens agrada molt!

AEROPORT GIRONA-COSTA BRAVA

El dia 7 de maig els alumnes de 1r i 2n vam fer una excursió del projecte “Els mitjans de transport”. Vam anar a visitar l’aeroport de Girona. Per fer la visita dos alumnes van fer veure que eren uns passatgers que volien anar a París. Primer vam anar al taulell de facturació a presentar el bitllet d’avió, després vam pesar la maleta i pesava 3,5 kg. Seguidament havíem d’anar a buscar l’avió. Havíem d’embarcar la porta número 8. Quan vam passar el control de seguretat alguns nens els va pitar, però no va passar res. Desprès vam anar fins a la plataforma i vam veure molts avions que aterraven i d’altres que s’enlairaven. Vam donar la benvinguda als passatgers que arribaven a Girona. El senyaler ens va explicar la seva feina i els bombers no van poder venir. Vam acabar la visita a l’aeroport i ens va agradar moltíssim. Quan vam sortir de l’aeroport vam anar a Caldes de Malavella per agafar el tren que ens va portar a Girona. Allà vam dinar en un parc a prop de la muralla. A la tarda vam passejar per la rambla i vam veure el Tarlà, el pont de peixateries velles,… i també ens vam trobar a la Montse Codina.
Va ser una excursió al·lucinant i aventurera.