Pla Lector

CURS 2015-2016

Els alumnes de 2n fent les exposicions dels llibres de lectura en castellà.

Els alumnes de 1r i 2n han fet les exposicions dels llibres de lectura, tant en català com en castellà (només els de 2n).

MIREU QUE BÉ QUE HO HAN FET!!!

Exposicions orals en català de 1r els lloros

Exposicions orals en català de 2n els lleons

CURS 2014 /2015

Com cada any, dins de l’activitat de Pla Lector, els alumnes de 1r i 2n ens presenten els llibres que han llegit a casa. Els nens i nenes de segon han realitzat una exposició oral en català i una altra en castellà. Els alumnes de primer s’han estrenat en aquesta nova experiència exposant un llibre en català.

Exposicions orals  en Català de 1r

Exposicions orals  en Català de 2n

Exposicions orals  en Castellà de 2n

CURS 2013 /2014

Aquest any els alumnes de 1r i 2n ens presenten els llibres que han llegit a casa.

Aquesta és una activitat del Pla lector on els alumnes ens fan una exposició oral sobre el llibre (poden parlar de l’autor, fer-ne un resum…)

CURS 2012 / 2013

Pla Lector: Activitat de plàstica

Tres alumnes de la classe de 2n ens han proposat una activitat de plàstica. Així que us la presentem amb un petit vídeo.

Esperem que us agradi.

Pla lector: Fem de meteoròlegs

Els alumnes de 2n de cicle inicial hem fet de meteoròlegs.
Dins la programació de Pla lector, aquest any, els alumnes voluntàriament, es preparen temes per explicar de forma oral, als altres companys de classe.

Aquest mes de novembre hem fet de meteoròlegs. Alguns dels nens/es ens han explicat el temps que farà a la comarca de la Garrotxa i un altre el temps de Catalunya.

Esperem que us agradi.

Una resposta a Pla Lector

1. Família Vila-Viñolas diu:

Felicitats a tots! És un plaer poder veure com aneu treballant dia a dia. Enhorabona per la feina ben feta!.