X CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dimecres, 9 d’abril, els vuit alumnes de C.Mitjà i C.Superior que varem quedar finalistes a l’acte que prèviament es va celebrar a l’escola, acompanyats per la Directora i la Cap d’estudis ens vam dirigir al teatre principal d’Olot per participar al X certamen de lectura en veu alta.

Tot i que només dos alumnes, un de cada cicle, podia representar a l’escola, els sis restants han mostrat molt d’interès, motivació i han donat molt suport als seus companys.

Hem de felicitar a totes les escoles participants però sobretot, als nostres alumnes l’Aura Vilarrasa de 4t de primària i en Marc Plujà de 6è de primària per la seva dedicació i esforç.

A continuació us deixem una mostra de l’acte.