Estimats autors

EULÀLIA CANAL

El divendres 30 de maig d’aquest curs 2013-14, vam rebre a l’escola a l’escriptora Eulàlia Canal. Els alumnes de CM i CS vam llegir dos dels seus llibres “Un petó de mandarina” i “L’arbre de les històries” respectivament.

Aquests dos llibres agradaren molt als alumnes ja que moltes de les experiències que ells passen als protagonistes, els també les han viscut en algún moment de la seva vida.

Durant aquesta jornada l’Eulàlia ens va explicar com surten les idees per escriure, l’importància del títol, dels il·lustradors… i moltes més coses de les que hem pres bona nota.
Els alumnes també li van presentar el procés del treball que havien fet al voltant del llibre, des de que els mestres els varem presentar l’activitat fins a arribar al producte final.

L’autora els va felicitar per la feina feta i ens va presentar els dos nous llibres de recent creació, amb els que podran viure noves aventures. “Això és un secret que només se jo” i “La nena que només es va endur una cosa”

LIA BERTRAN

El 22 de maig van rebre a la nostra escola l’il·lustradora i escriptora Lia Bertran. Tots els alumnes de Primària varem preparar algunas preguntas sobre el seu llibre “Marta i la xocolata”. Ens va fer molta il’lusió, era la primera vegada que venia una il·lustradora a la biblioteca Basàltica. Va compartir amb nosaltres una tarde plena d’informació sobre aquest món I alguna que altre sorpresa com dibuixar la protagonista del conte davant de totes nosaltres amb música de jazz coma fons. El resultat no podia ser millor.
La Lia també és mestra però su vocació de dibuixar i escriure de moment li ha apartat de la professió. ¡Enhorabona, Lia! Et donem les gràcies i et desitgem el millor.

CARLES SALA