GAUDI’S ART PROJECT

imgp00331

Els nois i noies de 6è han realizat un taller de trencadís treballant al voltant del famos arquitecte moderniste català Antoni Gaudí. Amb l’ajuda de la Sylvia Tua, experta artista que treballa aquesta tècnica hem pogut realitzar aquests magnífics treballs. Clicant a l’ imatge veureu el vídeo dels treballs.

Aquest article s'ha publicat dins de Cicle Superior, General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a GAUDI’S ART PROJECT

La Sílvia Tua va fer-me recordar la meva feina amb el Trencadís amb els meus alumnes de la Segona Etapa d’EGB,si us fixeu a la Biblioteca,encara es conserven algunes mostres.Gràcies Sílvia i escolars.Només un prec:col.loqueu els trencadissos a la Biblioteca al costat dels meus alumnes.
    Es tractava d’una de les obres més significatives de l’Arquitecte de Déu,l’Antoni Gaudí i Cornet,després de visitar el Park Güell amb els meus deixebles.

*En la doble escala que fa d’entrada al parc s’hi troba un dels elements més coneguts en el Trencadís.Un drac policromat de la boca del qual broja aigua.

*A la resta de l’escala també s’hi troben altres elements executats amb la Tècnica del Trencadís-.La Sala Hispóstila,les seves columnes i els sostres s’hi troben recoberts amb el Trencadís en color blanc-.Si us hi fixeu n’hi ha quatre rossetons policromats representant les cuatre estacions,que van ésser realitzats per en Josep Maria Jujol.

2. ebayot diu:

Hola Froilan, només t’informo que depenent dels comentaris que facis et resultarà més productiu enviar-los directament al correu de l’escola més que al blog. El blog no el gestiona ningú de direcció i el més provable és que no arribi a les persones adequades.
    Gràcies
    Ester