COLÒNIES AL POU DEL GLAÇ MAIG 2009

Els nois i noies de 4rt. han anat de colònies.

Quines colònies!! Han estat genials, divertides i super xules!!!

Hi ha hagut temps per a tot: hem fet activitats d’aventura, hem fet tallers de pulseres, hem cantat, hem jugat i fins i tot hem ballat amb pijama a la discoteca!! Mestres i alumnat ens ho hem passat molt bé plegats; hem rigut i hem gaudit de tres dies innolvidables!!! El temps també ens ha acompanyat; quins dies més macos!!!

Si mireu les fotografies i els videos veureu tot el que hem fet i après!!

Les fotografies les podeu veure al compte d’àlbums web Picasa de l’escola.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Mitjà. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a COLÒNIES AL POU DEL GLAÇ MAIG 2009

1. Beatriz aguilera diu:

Hola,a les colonies m´ho vaig pasar molt bé.
    A la tirolina a les aventures als jocs de nit …(etc)
    i ens bem fer a riure molt jeje ueno pos res
    Que m´ho vaig pasar molt be i que magradaria-hi tornari
    a anar.Al museu Dalí hi havien coses molt realistes
    com l´habitacio de la cara de la dona,un quadre
    que et ficabes amb ulls xinesos i veies una care..(etc)
    Bueno sol dir que m´ho vaig pasar molt bé i tot.
    Adeu,gracies

La història es repeteix-.Efectivament fa uns deu anys,també vam fer Colònies escolarsal Pou de Glaç amb els alumnes de 6è d’EGB.Tres cursos gaudint i plens d’il.lusió.
    Les colònies escolars mai no han de ser menystingudes,perquè són un complement escolar i singularment suposen una altra manera de conviure els nostres escolars.Enhorabona!

3. Ona Schuster diu:

Les colònies han estat magnifiques.Vam menjar un sopar reial boníssim! El que més em va agradar va ser la discoteca.La Noemi ens va ensenyar uns jocs molt xulos.
    A la primera nit també vam fer un joc,primer vaig tindre por, però desprès ja estava més tranquila.
    El joc era d’anar pel bosc amb un globus a la mà il·luminant-lo,perquè els vandolers que s’havien emportat la prinsessa Jinebra.Lo del globus era per espantar-los.
    Al final,al camp de futbol, vam trobar el vandoler.
    Signat:
    ADEU!!!! Ona.